Tájékoztatás!

Tisztelt konyáriak, az elmúlt napok facebook-bejegyzéseivel, panaszaival kerestem meg újra az A.K.S.D. Városgazdálkodási Kft.-t, mely panaszokra az alább olvasható választ adták.

Megjegyezni kívánom, hogy a ü Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. és a 0654/ 505-260-as ügyfélszolgalati számon mindössze 4 azaz négy (!) panasz érkezett a hivatalos úton, ebből 2 vállalkozás és két magánszemély. Ezzel szemben itt facebookon 5-6 olyan személy adott hangot panaszának, akik hivatalos úton ezt nem tették meg, sajnos. Ellenben a szóban forgó 2 személy és 2 vállalkozás el tudta érni a minden konyári lakoshoz Önkormányzatunk által eljuttatott elérhetőségeken a Bihari Hulladékgazdálkodási Kft.-n keresztül a hulladékszállító A.K.S.D.-t! Az első és utolsó alkalom volt az, hogy a mai napon Én, mint polgármester az A.K.S.D. Városgazdálkodási Kft.-nek, mint hulladékkezelő SZOLGÁLTATÓNAK (!) elküldtem a FACEBOOKOS (!) panaszokat (megjegyzem, a végső esetben Önkormányzatunkhoz beérkezőket ezután is továbbküldjük, ha érkeznek ilyenek, de ilyen az elmúlt szemétszállítási nap után NEM volt!) , emailen, valamint szóban is facebookos panaszokat közvetítettem! Ugyanis határozott véleményem, hogy annál a Szolgáltatónál kell minden egyes panaszos lakosnak a panaszát bejelenteni, illetőleg azt a Szolgáltatót kell minden egyes panaszosnak felelősségre vonni, amely a szolgáltatást végzi (jelen esetben az A.K.S.D.), legyen az tv- vagy telefontársaság, áramszolgáltató, stb..., valamint amely a számla díját követeli, ergo kiszámlázza a szolgáltatás díját!A szolgáltatók esetleges hibáiért, rossz, hanyag munkavégzéséért eddig sem és ezután sem Konyár Község Önkormányzata vagy a polgármester volt és lesz a felelős! Leírtam minden egyes konyári lakosnak, hogy a Szolgáltatónál legyenek szívesek panaszt tenni (és ne vagy ne csak facebookon és egyéb közösségi oldalon), vagy végső esetben Önkormányzatunk titkárságán.

Természetesen a továbbiakban sem lesz senkinek megtiltva, hogy közösségi oldalán panaszkodjon, de ezt Tisztelettel kérem, ne csak ott tegye meg, hanem HIVATALOS ÚTON IS, az alábbi elérhetőségeken!

Az A.K.S.D. Városgazdálkodási Kft. által Konyár Község Önkormányzatának adott válaszában tehát új elérhetőség is van, íme:

Cc: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Subject: Szemétszállítási panaszok

Tisztelt Polgármester Úr!

A járáson dolgozókat meghallgattuk, s elmondásuk alapján:

-

tapasztaltak többlet hulladékot, mely az előző héten maradhatott ott, ezeket szinte mindet beürítették (kukát mellé, illetve annak tetejére voltak rakva)

-

csúnyán senkinek nem szóltak, mindhárman próbaidősök, de az egyikük egy most visszavett régi munkatársunk, tudja, hogy az nem tolerált magatartás

-

néhány lakos valóban csúnya szavakkal illette a kollégáinkat, de nem a jelenlévőket, hanem inkább az előző héten dolgozókat, akik valamiért nem ürítették le esetlegesen a kukájukat, de nekik sem szóltak vissza

-

elmondásuk alapján nem dobálják a kukákat, nem rongálnak. Egy kukának tört le a teteje ürítés közben, az ürítőszerkezet használata közben

Jövő héten ugyanezek a kollégák mennek Konyárra üríteni.

Ezen kívül szúrópróbaszerűen ellenőrizni fogjuk a helyszínen, hogy hogyan dolgoznak.

Bárkinek panasza van vagy a Bihari Hulladékgazdálkodási Kft-t hívja (06-54-505-260-as számon, működik a telefonjuk), vagy közvetlen minket (A.K.S.D. Városgazdálkodási Kft.) az 06-52/563-944 telefonszámon, s egyesével a konkrét eseteket kezeljük.

Köszönettel és

Üdvözlettel:..........(A.K.S.D. Vagyongazdálkodási Kft.)